zeyneps7 Arkadaşlar merhaba 13. Haftadayım ikili test sonuçlarımı doktora attım ve bana risk düşük sorun yok ama hormonlar sınırda detayı konuşalım dedi daha önce böyle bir şeyler karşılaşan oldu mu acab
Htc_snn zeyneps7 ben de öyle bebekte sıkıntı yok ama benm değerler düşüktü amniyosentez istedi perinatolojide olduğum için salı günü yapılacak
Ebru-29 Htc_snn amniyosentez çok riskli bır işlem yerinizde olsam kabul etmezdim her 100 işlemde 1 bebek kaybı oluyor dedi doktorum ve asla desteklemediğini söyledi, mükemmel bir doktordur
Htc_snn Ebru-29 biliyorum böyle bir risk var ilk gebeliğimde de yaşadım amniyosentez işlemini basit ama riskli bir olay rabbim yardımcım olsun