Aynur_13 Yaseminalparslan cnm ben anadolu yakasında çok gittim çok araştırdım ama dogru düzgün birini bulamadım çocuguma yanlış tabanlık yazdılar uzun bi sürede kullandık malesef. Avrupa yakasında buldum en son prof Umut Yavuz diye çok iyi bahçelievlerde. İnstgrm hesabına fln bi göz at derim
Yaseminalparslan Aynur_13 teşekkür ederim , siz hangi şikayetle başvurmuştunuz ben O bacak için bir kaç doktora gittim düzelir diyolar ama sanki dahada ilerliyor gibi geliyor gözüme yaşı ilerlerse çözümlenmesi zor olur diye şimdiden iyi bir doktor bakıyorum
Aynur_13 Yaseminalparslan benim oğlum düz tapan ondan götürmüştüm. Aralık yada ocak ayında gitmiştik o zaman 1000 tl ücreti