Cansukrmrcn Ben değilim ama eşim dr. Bende de ilk 10 hafta kahverengi küçük lekeler oluyordu. Parmak ucu kadar. Ben telaş etmiştim, normal olduğunu anlattı. Progestan ilacını vajinal fitil olarak kullandım yaklaşık 2 hafta sonra birden kesildi. Ufak kanamalar( koyu renkli olanlar) çok panik yapmamamız gereken kanamalar. Sildikçe gelen, açık renkli, sürekli kanamalar tehlikeli. Panik olmayın, yarın içinizin rahat etmesini istiyorsanız kadın doğum acilden ultrason ile baktırın. Ama rahat olun ben de panik oluyordum normal olduğunu anlayınca korkmadım.