1kucukbaby Advy26 mantar belirtisidir ben elma sirkesini pamuğa döküp dışarıdan silmiştim ve öyle öyle gitmişti
1kucukbaby Advy26 1 haftaya yakın ben elma sirkesiyle silmiştim içini de kulak çubuğuyla temizlemiştim öyle geçti ama korkarım derseniz bir doktora görünün mantar ilacı verir size hap onu kullanırsınız
Aykem 1kucukbaby ben hamileymiiim bilmiyordum aşırı kaşıntım vardı artık kaşımaktan kanadı. Sürdüm sirkeyi yaktı ama bir daha olmadı. Bende herkese öneriyorum.
Aykem 1kucukbaby hamileliktede doğal kullanılabilir bence. Ama ynede doktora sormakta fayda var. Bir dener felan birşey olur allah korusun
1kucukbaby Aykem tabi bende o yüzden dedim doktoruna sor belki hap yazar ekstra başka bisi önerir diye ☺️🙏🏼