Bugün güne o kadar halsiz ve tansiyonum düşük başladım kiiii bu zamana kadar hiç böyle olmamıştı çok iştahsızdım bir de üstüne 1 saat öncesine kadarda belime kasıklarıma ağrı girdi hala da devam ediyo midem bulanıyor ve ağzıma çok kötü bi tat geliyo soda içtim ama bana mısın demedi sizde acile gitmeli miyim