Merhaba arkadaşlar ben hamile kalana kadar böyle bir durum yokdu suan 6+2 hamileyim ama daha uykuya dalmadan yüksekten düşüyormusum gibi bi sıcrama oluyor vucudum da uykuya daldıktan sonra da ara ara oluyormuş eşim söylüyor hamilelik öncesi yokdu ? Başına gelen varmı ne yapmam gerekiyor bebeğime bişey olucak diye korkuyorum