Busakturk canım 2 hafta önce kulak agrısı çektım 3 gün sonra kadın dogum doktorum kbb ye yönlerdirdi dış kulak iltihabı dedi damla ve ağrı kesici verdi kadın dogum doktorum kullana bilirsin bebege hiç bir zararı yok dedi ve 2 günde topladı beni sende doktoruna danış hamileyken acı eşigi daha düşük oluyor insanın en ufak ağrı bile düşüruyor bedeni