Merhaba.
Ben esimden sifiriz hastaligi kaptim ikimizde asilarimizi olduk. Benim titrelide negatife dondu ama esim hala orani dussede pozitif ama 4 haftalik aralarla yaptirdigimjz testlerde artma yok.
Daaha once sifiriz hastasi olup dogum yapan var mi? Korkuyorum 17 haftalik hamileyim bebegime bir sey olmasindan aklim cikiyor. Düsük,sagir veya engelli dogum gibi riskleri var