Hanımlar hamilelikte ikili testte tarama sonucu orta derece riskli çıkıpta sağlıklı doğum yapan var mı, bana orta derecede riskli dediler beta hcg yüksek çıkmış. Üniversite hastanesine sevk ettiler doçent doktor ultrasonda bir sıkıntı göremiyorum ense kalınlığı da normal dedi ve 3 yerde de ense kalınlığı 1.4mm ve 1.52mm çıktı. Korkmalı mıyım, bol bol dua ediyorum bebeğimin sağlıklı olduğuna inanıyorum ama bu testleri kesin değilse ne diye yaptırıyorlar keşke yaptırmasaydım. Herkesten riskli denilipte sağlıklı doğum yaptığını duydum bu doğru mu?