Biz 29+0 olduk bugün şekerli gıdaları biraz fazla kaçırdım sanırım ondan hareketleri hissettim ama birkaç gündür pek hareketli değildi. Hatta korkup post açmıştım burayada. Birde kızlar hani bebek büyüyüp hafta ilerledikçe bebek de kasıktan yukarı çıkıyormuş ya. En azından biraz daha yukardan hissediyormuşsun hareketleri. Benim hep aşağıda ya sizin de öyle mi? Göbek deliğimin üstünde daha hiç hissetmedim ben hep aşağı kasıklarda duruyor hareket ederse orda kıpırtı oluyor