sem1 yok canım eğer bebişin kilosu ve gelişimi haftasıyla uyumluysa hiç dert etme . Dediğim gibi ben bir de kilolu hanile kaldım 80 kg ile, 27+2 oldum 3 kg aldım şuana kadar. Her gebelik kendine özel kimseyle kıyaslama kendini. Dediğim gibi sevin hatta😊 son üç ay zaten kilo alımın hızlanacak mecbur şişeceğiz.