Selmaaas Bebeğin gelişimi 2 hafta önde gidiyorum 35 haftalığım nstde sancım çıktı doktor 37de alabiliriz dedi normal doğum oluyor mu bu şekilde
annesininkelegi Selmaaas normal dogum oldu. Bebegim keseyi deldi suyum sızıntı şeklinde geliyordu. Sancılarda düzensizdi. Fitil ile başlatalım dedi doktorumuz su kesesi delindiği için enfeksiyon riski olmasın demişti