mrvsrcn [silindi] t çizgisinin c ile aynı yada daha koyu olması lazım henüz pik değil teste devam edin
TgbHmz [silindi] Adetim çok düzenli oldugu için 2 gün gecikince dayanamayıp test yapmıştım aynı böyle cıkmıştı kan testi vermeye gittiğimde beta 270 lerde cıkmıştı suan 32. Haftalık hamileyim
TgbHmz [silindi] Aa pardon sadece çizgilere odaklanmışım ben ovülasyon testi hiç yapmadıgım için gebelik testi sandım 😑
gurbetcianne97 [silindi] Allah aşkına yorum yapmadan soruyu okuyup iyicene fotoya bakın. Hamilelik için çabalayan bi insana iki çzgiyi görüp direkt hamilesim diyip daha da üzmeyin. 🙄🙄🙄 Canım pik olmamış gibi daha ama sen bala değerlendirmeye illa piki bekleme 🌸
TgbHmz gurbetcianne97 Evet çok haklısınız bende çok erken öğrenmiştim gebeliğimi herkes kese boş olabilir falan da demişti testim bu şekikde yarım cıkmıştı Allahım isteyen herkese versin inşallah