Kubrakarahan Kızlar o kadar cok acıkıyorumki anlatamam sürekli bişeyler yiyorum ve midemde alıyo tatlıyla tuzluyu ekşiyle acıyı bazen kendime çüş diyorum ya 🥲sizler nasılsınız 31. Haftama kadar 6 kilo aldım ama bu gidişle haftada 2 kilo alıcam
Username_46 Kubrakarahan 38. haftadayız yemekten yoruluyorum artık, yiyorum 2 saat sonra tekrar acıkıyorum yemekten yiyecek bir şey bulamıyorum ki dolapta da bir şey kalmadı 😂😂
Elenora Kubrakarahan 32+1 den selamlar +1 ben de aynı 🤣 hayatım boyunca açlık hissi uyandırmazdı beni artık uyandırıyor 🙈
imrnx Kubrakarahan 32+2 bende şimdiye kadar 7-8 kilo almışım ama şimdi de hiç iştahım yok😄 zar zor bir şeyler yiyorum
peri5860 Kubrakarahan Benim de iştahım açık geçen gece tost yaptım yedim mesela 😂 Ama gün içinde iki öğün ve bir ara öğün şeklinde besleniyorum çok yiyorum o yüzden ara öğün az oluyor sanırım 😂 bir de ceviz fındık vs aldım onlar da tok tutuyor
Kubrakarahan peri5860 fındığı fıstığı muzu yumrtayı kaşarı illa düzenli her gün tüketiyorum bebik kilo alsın diye sanırım bana da yaradı sizde dikkat edin 😂😛
peri5860 Kubrakarahan Valla bana da yarıyor da özellikle son bir ay ne yesen bebiş alıyormuş öyle dedi bir arkadaşım bakalım doğru mu 😅
Sevda-57 38+6 gece gece canım baklava dolma çekti dayanamadım dolma yaptım eşimi de baklava almasına gönderdim 😅