Umutlu2272 Kızlar ben şuan 22.haftama yeni girdim doğumumu memleketimde yapıcam en son uçağa bineceğim hafta hangisidir bilen var mıdır
Elifcik34 Umutlu2272 29 dan sonra sıkıntılı 32 -37 arası Dr raporu ile gidebiliyorsunuz 37 den sonrası yasak.ama Dr kar 28 den sonra havadaki basınçtan dolayı pek önermiyorlar.
Elele Umutlu2272 firmaya göre değişiklik gösteriyor galiba firmanın sitesinden bakabilirsin. 36 hafta dan sonra falan alınmıyor bildiğim kadarıyla
Umutlu2272 Pamugum daha doktora sormadım ama sanırım bende 8.ayda gidicem haftayıda ona göre ayarlarım artık en son ne zaman binebilirsin derse