Sosyalciniz başlıkta ki “neden olmuyor?” Sorusuna cevap vereyim. Henüz vakti değil, nasibiniz vaktini bekliyor… :) 8 sene uğraşıp, tüp bebek dahil tüm tedavileri deneyip hepsinden negatif alıp kendiliğinden hamile kalan biri olarak söylüyorum. :) Rabbim gönlünde olanı hayırlı şekilde ömrünüze nasip etsin aratmadan uğraştırmadan yormadan yıpratmadan nasip etsin inşallah 🥰