Merhaba. 2,5 yıldır bebek sahibi olmak istiyoruz.1. yılın sonunda testlerimizi yaptırdık eşimde de bende de herşey normal deyip klomen+ovitrelle uygulandı. Olmadı 2. kez klomen+ovitrelle denendi olmadı Sonra rahim filmi çekildi tüpler açık problem yok şimdi olma ihtimali yüksek denildi yine olmadı.Doktor değiştirdim tekrar testler tahliller yapıldı. Çok az prolaktin değerim yüksek çıktı ilaçla tedavi edildi 3. kez klomen+ovitrelle denedik yine olmadı. Başka doktora gittim çok az pcos var dedi ama ilaç gerektirmez zayıfsın zaten dedi. 163 boy 52 kg ve adet düzensizliğim hiç olmadı. Pcos olsam ya kilo ya yumurta oluşmaması olur ya da diğer doktorlar söylerdi. Off off gerçekten çok yoruldum . Kafaya takma diyenleri hep görüyorum burda. Yaş 30 u geçtiği için ve olmaması için doğru düzgün bi sağlık problemi olmadığından artık takıyorum 😔 belini yukarda tut, stres yapma harici tavsiye ve önerilerinize açığım