Kızlar merhabalar :)
İlk bebeğim bilmediğim ya da sırasını karıştırdığı çok şey var biliyorum :(
Bu yüzden sizlere sorum var , bebeğim 26 günlük
Kendiliğinden uyanıyor ve ilk yaptığım alt değiştirme emzirme ,mama verme ve gaz çıkartma . Yoksa alt değiştirme en son mu yapılmalı gaz çıkarmadan sonra ?
Bu sıralama doğru mu ?
Yardimci olur musunuz bu konuda 🤦🏼♀️