TgbHmz EdaAtmaca 12.haftada doktorum tahmin edıyorum ama çok erken diye söylemedi 16. Haftada öğrendim 😊
Derin-derya09 Busy özelde mi öğrendiniz giderken herhangi birsey yediniz mi ben de haftaya ikili teste gireceğim 12+3 olacağım inşallah bana da gösterir görmeyi çok istiyorum çok merak ediyorum
Asii5656 2kuzu1annee ben cinsiyet fotosunu atmak istiyorum ama atamıyorum nasıl olucak bebişim fotosunu
Gdwgiovb Hatic0133 bende tam 6 haftalık hamileyim 2 kızım var bakalım inşallah Rabbim eli ayağı düzgün hayırlı sağlıklı evlatlar versin hepimize
prensesannesi__ TgbHmz tahmini doğru çıkmış mi peki söyledi mi acaba banada 11+4 falandim gittim 12 hafta gösteriyor bebek tam ilerde dedi kız diye tahmin etti 14 haftalıkken tekrar gidicem ama bakalım ins aynıdır 😍😍
Busy Derin-derya09 evet özelde öğrendim ikili test için gitmiştim. Karnım toktu. Bu haftada cinsel organ tam gelişmiyor ama çıkıntının yönünden anlaşılabiliyor ama %100 diyemem demişti. Büyük ihtimalle kız demişti. 16 da gittiğimde kesin kız demişti .
Ebrugrgn Valla özelde 16. Hafta öğrendim ama 20. Haftada devlet erkeğe benziyor dedi yarın detaylı ultrasonum var netleşecek inşallah. Acele etmemek gerekiyormuş cinsiyet öğrenme konusunda bunu anladım 🥰
2kuzu1annee Asii5656 forma girip sol üst köşede dört çizgi var bildirimlerin olduğu kısım orada resim yükle yazıyor oraya girip atabilirsiniz