MerveTeyze Bir de içeride çocuk dr’u var. Hemencecik bebiş doğunca ilk muayeneyi yapıp enfeksiyon olmasın diye hızlıca ameliyathaneden ayrılıyorlar 🥹 Kimse onlara çikolata, hediye vermiyor. Ona da alın hediye alacaksanız. Garibanlara kimse teşekkür bile etmiyor🥹