Gizemarslan00 1 ay kadar önce spinal oldum. Kesinlikle öneririm doğum anına şahit olmak harikaydı. Hiç korkmayın iğne mesela damar yolu açılırken daha çok acıttı benim canımı, anestezi verilirken acımadı hiç popodan olan ile aynı histi benim için. Uyuştuktan sonra 10 dk sürmedi bile pat doğuverdi oğlum🥰 zaten kolunuzda sürekli tansiyon cihazı bağlı eğer çok panik olursanız tansiyonunuz haber verecek ve size o anda sedasyon yapacaklar hafif sakinleştirici işte leylaya bağlıcaksınız korkmayın o yüzden. Sonradan anestezi atmak için vücudunuz yorulmayacak. Genel anestezide hem doğumu göremezsiniz hem de kendinize gelmeniz uzun sürer bir de eğer mide bulantısı yaparsa karnınız çok ağrır öğürme ve kusma olursa büyük sıkıntı. Ben yine olacak olsam spinal tercih ederim. Tabii karar sizin, sağlıkla kavuşun🙏