Kadın doğum doktor asistanlığı yapmıştım, bu ikinci doğumum olacak inşallah, asistanken öğrendiklerim ve kendi tecrübemle kesinlikle spinal, genel anestezi de çok fazla anestezi alınıyor bebeğe geçiyor bu kesinlikle istenen birşey değil, ayrıca uyanınca hemen ağrılarla uyanılıyor ameliyattan, ama spinalde hemen uyuşukluk geçmiyor ayrıca doğuma girdikten sonra baktınız panik oldunuz beni bayıltın diyebiliyorsunuz çok hafif bir sakinleştiriciyle sizi uyutuyorlar, genel anestezi bundan farklı olarak derin uyku hali oluyor