kartanesii23 Hastane çantasına koymak için depend mi almalıyım yoksa hasta bezi mi yoksa uzun ped yeterli mi kafan karışık bu konuda siz neler yaptınız?
DidemB kartanesii23 ben canped almıştım iki doğumda da memnundum yine hastane çantasına canped hasta bezi aldım
Churcill kartanesii23 hasta bezi ya da depend fark etmiyo sanırım. Bana hasta bezi daha kullanışlı geldı cırtlı olduğu için açıp kapatması kolay. Dependi yırtarak veya külot gibi giyip çıkartmak lazım
El2sed39 Benimde kafam karışık ilk doğum olduğu için ama depend aldım karnını felan güzel sarıp toparlıyormuş genel yorumları o kafama yattı
Esmamam kartanesii23 gebe okulunda abartmayın uzun gece pedi yeterli dedi normal adet kanaması gibi olacaksınız kim size çok kanayacaksınız dedi
Sehermahsum7321 Esmamam valla kuzum benim ilk gebeliğim de çok kanamam oldı hasta bezi 4.5 defa değiştirdim doğumdan sonra bazı insanların fazla olmaz bazıların çok olur
Mediha99 Esmamam tabiki kanama olur adet gibiden fazla genel olarak konuşmayın normal ped sonraki aşama için yeterli olur