mirayderinsu
4 aylık bir anne olarak asla bez ıslak mendil stoğu yapmanızı önermem..
Ben şahsen yapmadım ama sadece denemek için baby turco bez ıslak mendil aldm birer paket çok şükür piişik sızdırma yapmadı hala kullanıyorum memnunum, bir kez Molfix bez ıslak mendil aldım pişik yaptı kullanamadım
Stok yapan çoğu çevrem bezlerini satıyor Şuan.
Hangi bezin iyi geleceğini hangisinin pişik yapacağını malesef kullanmadan bilemezsiniz boşuna stok yapmayın parasını kenara koyup almanızı tavsiye ederim