ilkimarslan Arkadaşlar merhaba herkese Bebek denemeye yeni başladık diyebilirim aslında. Bu 2. Ayımız. Çokta üstünde durmuyorum aslında, kafama fazla takmıyorum yani. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine uygulamayı indirdim, bütün yazdıklarınızı özenle okudum. Süpersiniz🥰 Benim normal şartlarda reglime 7 gün var ama şiddetli göğüs ağrısı ve bel ağrısı yaşıyorum. Son 10 gündür de yoğun akıntım var. Sizce bikaç gün sonra erken gebelik testi yapmalı mıyım? Belirtileri çok anlayamıyorum çünkü regl ile aynı gibi 🤷🏻♀️
Kbradmrdg ilkimarslan canım dediklerinin aynısını ben yaşadım bir de Miğde bulantım ekti bunlara adetime 7 gün varken acile gittim hamileymişim şükür şuan 6+1 olduk 🤰🏻👼🏻
Edayesilbas Dediğin gibi çok benziyor belirtiler bende oldum olcam derken 1 gün geçti erken gebelik testinde ikinci çizgi çıktı 🤗 şu an 5 haftalık🥰 ama yine de sen hemen yapma adetin geçsin öyle yap inşallah allah nasip eder bekleyenlere 😊
Grycaglar Aynen benziyo bende reglime 3 gün varlen normal gebelık testı yapmıstım cıkmıstı ama kokulardan şüpelenerek yapmıstm beklıcektm aslında sende dene ıstersen bı belkı cıkar 🥰
ilkimarslan Kbradmrdg Ya çok güzel 🥰 Hayırlı olsun inşallah sağlıkla gelsin bebeğin 🙏🏼 Evet çok nadirde olsa mide bulantım baş ağrım var ama hiç ona yormamıştım açıkcası
Kbradmrdg ilkimarslan aynen canım benim de çok yoğun değildi o günlerde içini ferah tut İnşAllah senin de vardır bebeğin 😍 Allah razı olsun canımm Amin 😘
silabaykara Bende adetimden 3 4 gun önce test yaptim ikinci çizgi silik çıktı su an 6 haftalık ama 😊 yeni daha yani yaparsan cikar belki 🙈 hayırlısı olsun insallah