Merhaba kızlar ikinci kez hamilelik yaşayacağım inşallah ama şöyle bi durum var bugün 5. Günüm reglim gecikti ikinci günü test yaptım biri net diğeri silik çıktı kan tahlili verdim kanda beta değerim 2 çıktı dün tekrar test yaptım çift çizgiyi gördüm yarın tekrar kan vereceğim ama hala muamma içindeyim böyle durum yaşayan var mi merak ediyorum