Bugun acile gittim nst de sancim çıktı doktor vajinal muayene etti. Muayene etmeme engel Perde yada kızlık zarı gibi bisi var dedi. Ama normal doğuma engel değil doğum esnasinda ya bebek yırtar yada ebeler açar dedi . Sizce riskli degil mi ya bebeğin gelişini engellerse