Merhaba kızlar sonunda biz de sağlıkla kavuştuk 🙏🏻 planlı olarak 10/08 tarihinde spinal anestezi ile oğlumu kucağıma aldım ve inanılmaz korkarak girdiğim ameliyattan hem ben hem oğlum sağlıkla çıktık, anesteziden korkanlar için belirtmek isterim gerçekten zerre bir acı hissetmeyeceksiniz en baştan anlatayım odamızda damar yolum açıldı elimin üstünden 0 acı diyebilirim daha sonrasında ameliyathaneye indirdiler anestezi doktoru karşıladı ve yapılacak işlemle ilgili bilgi vermeye başladı hemşire o sırada beni ameliyat masasına aldı ve pozisyon almam için Allah bin kere razı olsun çok destek oldu hamiş göbüşünden dolayı pozisyon almada ben biraz zorlandım ama hem doktor hem de hemşireler o kadar deneyimliler ki 2 dk içinde iğne yapılmıştı inanın kızlar benim canım çok tatlıdır ona rağmen en ufak bir acı hissetmedim bugün düşününce o kadar kastım sıktım ki kendimi boşunaymış, uyuşma çok hızlı oldu ameliyata ne zaman başlandı anlamadım ne bir çekiştirme ne bir baskı hissettim sadece mide bulantısı yaşadım ben yoğun bi şekilde yanımdaki hemşire şimdi biraz mideniz bulanabilir, bebeğiniz çıkıyor dedi bebeğimi gördüğüm an herşey müthişti zaten ameliyata alınma saatim 11.45 bebeğimin tam doğum saati 12.02 ydi kızlar harika bir deneyimdi bebek çıktıktan sonra rahim dışı gelişen sürpriz bi miyomum varmış doktorum onu da aldı bu sırada sonra dikişlerim atıldı ve görev tamamlandı ☺️ benim mide bulantım dışında ameliyat sırasında hiç bir sıkıntım olmadı kesinlikle hiç bişey hissetmedim 🙏🏻 bu arada hastanem Medicalpark Batıkent ve doktorum Ahmet Süha Özeri eğer ankaradaysınız gözüm kapalı öneriyorum hepinize sağlıklı doğumlar dilerim ☺️