Gzmerdm ben ekşi şeylere AŞ erdim resmen ebe bana aynı senin dediğin şekilde söyledi ben hemşireyim ama hiç duymadım bu tarz bişey Dr uma söyledim o da benim dediğim gibi söyledi abartmadan suyunu içmende zarar Yok dedi ama ben sıkıp içiyorum ayrıca kan sulandırıcı clexane ve ecopirin kullanıyorum inş bişey olmaz ☺️Aralık 7 veya 10nunda Doğum var 🤗