Pnar3534 Merhaba ben hergün oksapar iğne ve coraspin kullanıyorum. Karnmda morluklar oluyor aranızda kullanıp karnnda morluk olanlar varmı? Endişelenmeli miyim?
Ozge56 Pnar3534 evet doğuma kadar kullandım morar mayan yer yoktu normal bu durum geçer sonra yine morarır. İğnenin havasını al mutlaka dik vur hemen çek bu şekilde az morarır
hello_dunya Pnar3534 geçmiş olsun canım bende oksapar ve coraspin kullanıyorum. Ben senin aksine koldan vuruyorum. Kan sulandırıcı iğneler ne yaparsan yap morarma yapıyor. İğneden sonra kolonyalı pamuk ile bir süre bastır ve morluklar için hirodoid krem tavsiye ederim. Özetle endişe edecek bir durum yok. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz🥰🤗
_Luna_ Pnar3534 doğuma kadar kullanacağım bende ikisini karnım mosmor benimde. Geceleri yatarken kantaron yağı sürüyorum ama sürekli vurduğum için hep yeni morluklar oluyor malesef.. bacaktan denedim bi sefer hiç acımadı ama göbekten çok daha fazla morardı bir daha yapmadım oraya..
Busekose Pnar3534 oksapar iğneyi bacak kısmından yapabilirsiniz ben bir defa karnımdan yaptım dayak yemiş gibi morardı koldan veya bacaktan yapıyorum ardından buz koyuyorum 2 3 dk geçiyor izi var evet ama ufak
Pnar3534 hello_dunya içimi rahatlattın:) sennde düşük hikayen var mı? O yüzden mi Başladn benim gibi bir de kaç haftalıksın?
hello_dunya Pnar3534 canım benim öncesinde iki kimyasal gebeliğim vardi doktorum önlem amaçlı başladı ama devam ediyoruz. Herşey bebişlerimiz için🥰
Fundakokcu Pnar3534 daha öncesinde düşük yaşadığım için kullanmıştım ikisini de. Doğum sonrası 10 güne kadar tüm hamilelik boyunca iğneyi vurundum. Göbek ve kola vuruldum dönüşümlü olarak çünkü hem morarıyo hem ağrıyordu.. bu da çok normal özellikle beyaz tenliyseniz gerçekten ne olsa da morarıyor o süreçte dikey de vurdum yatay da denen her şeyi denedim yine de morardı:) insan geçmez bitmez sanıyor ama geçip gidiyor 🌸 endişelenmenize hiç gerek yok
Caterpillar Ben oksapar vuruyorum ilk başlarda kol vuruyordum mosmor oluyordu sonra bacağa geçtim bacakta da morluklar oluyordu ama artık olmuyor göbek çok acıdığı için göbekten hiç vurmadım
hello_dunya Caterpillar bende bir kez karından vurdum iğne hiç yakmadi ama tüm gün kasıklarım ağrıdı sonra korktum bir daha vurmadım hep koldan vurdum şimdiye kadar
BirazbundanBirazondan1 Pnar3534 ben hiç göbekten vurulmaya cesaret edemedim. Kol ve bacakta vuruldum. Bu iğnenin huyu morartıyor ne yazık ki. 🙄Normal bir durum
Pnar3534 Bende hep karından vuruldm hepte eşim vuruyordu iğneleri kendim vuramam sanmıştım ama sın zamanlarda kendi vurduğum daha az acıttı:)
Ozge111 Pnar3534 32 hafta olduk hala göbekten yapıyorum bir süre sonra morarmıyor merak etme bide iğnenin havasını al mutlaka yaptıktan sonra da ıslak mendil koy ovala biraz
Serendipty Ozge111 canım sen dik mi yapıyorsun yoksa eğimli mi ben korkuyorum 26 hafta oldum karından yapıyorum sanki bebeğin suyunu delecekmişim gibi geliyor
Ozge111 Serendipty korkma bebeğin en güvenli olduğu yer anne karnı bnde korkmuştum doktora sordum hiçbişey olmaz dedi halada göbekten yapyorum dik yapıyorum Bi sorun olmadı bacağa yada koldan yapmaya geçmek istedim ama korktum 😂alışamam diye
Ey-06 Bizde 35 hafta olduk hala gobekten vuruyorum morarma ilk uc ay bende de oldu sonra olmuyor yani bende olmadı bazen çok aşırı kanıyor bazen vurdugum yer şişiyor bende bebege gelecek diye cok korkarak yapiyordum ama az kaldı herşey bebitomuz için 🙏😊
ballikedii Pnar3534 ben doğuma kadar kullandım 1 yün önce oksapar bıraktırdı doktorum. Bir zaman sonra damarlar zedelendiği için morluk oluyor çok normal