Yasemin240 ben kullanıyorum. Yani artı eksi olarak ne denir bilemedim ama evde durmasındansa kasada dursun. Banka evime de yakın zaten, ihtiyacım olduğunda hemen gidip işimi hallediyorum. Senelik ücreti oluyor onu yatırıyorsun yenileme zamanı geldiğinde. O da bişey değil zaten her bankaya göre değişiyor ve boyutları da değişiyor küçük orta büyük olarak. Ve boş kasa bulmak gerçekten zor. Biz bulur bulmaz boyutuna bakmadan kiralamıştık. Bence eve yakın olması çok önemli. Bizimki Vakıfbank