ilknur53- benim oğlumda tam 14 aylıkken yürümeye başladı. Aslında 11 aylıktı 2-3 adım atmaya başladığında, devamıda gelir sandım ama o kadar temkinli o kadar canı tatlıki asla işini şansa bırakmazdı. Kendine bi yol seçer bizler yakınındaysak bi kaç adım atardı yada yakınında tutunabiliceği bi nesne varsa oraya kadar giderdi. Öyle alıp başımı gidiyim düşe kalka yürüyim dediğini hiç görmedim😂