Eloo07 bizde de ben anemi tasiyicisiyim dogumum önce ben istedim diye sonra sa tansiyon ve panik atak sorunu yaşadım doğum haftası o yüzden sezeryan oldu. Eğer ikinizde tasiyiciysaniz iğne oluyorsunuz doktora bunu belirtmeniz lazım onun dışında gerekli önlemler alınınca her iki doğumu da yapabiliyorsunuz. Tabi en iyisini doktorunuz söyler kan degerleriniz vs bunlar önemli