Nazli2_ Ben son adet tarihimin ilk gununden 5 haftaligim şuan 10 gün sonra randevum var 6 haftalik oluyorum gidince keseyi görürüz ama kalp atışlarını duyabilirmiyiz bilmiyorum siz ne zaman doktora gittiniz gördünüz 🤰🏼
Nazli2_ eylulmihrasmom adet tarihimizin ilk gününden hesapliyorsunuz değil mi yani bende 5 teyim gidince 6 hafta oluyor ayniysak duyarız diye umutlandim suan
eylulmihrasmom Nazli2_ evet adet tarihinin ilk gününden itibaren tabiki şu an 29+6yız ama🥰 duymazsanız da korkmayın her gebelik farklıdır 8-9a kadar kalp atışı duyulabiliyor
fizikcianne Nazli2_ 4+6 da gördük keseyi. Ama burada okuduklarınızla kendinizi karşılaştırmayın. O tamamen değişiyor beta değeriniz ile alakalı. 6. Haftaya kadar yolu var :)
Gamze_yildirim fizikcianne bende 4+5 de gördüm mini minnacık dı 2. Gebeligim belkide o yüzden bu kadar erken görüldü ☺️