kızlar selam bugün sezeryan olalı 19 gün oldu çok zordu benim için bebeklerim hala küvezdeler ama sezeryan yerim inanılmaz yanıyor ayaklandım gün içinde yemek yapıyorum süpürge açıyorum ama yana yakıla 5 dkkalık bu dikiş yerim neden bu kadar yanıyor olabilir herkesin ki en geç 1 haftada geçmiş bir problem mi var acaba doktor 2 ay sonraya çağırmıştı merak ediyorum