Hanımlar ben sat 9 temmuz bu ayda 3 gün gecikme varken doktora gittim hem karından hem Altan ultrason ile baktı kese yok kanda değere baktı saolsun doktorum 2,3 çıkmış şuan 6. Gün gecikmem de doktorum 1ü gün içinde olmazsan tekrar gel yine bakalım dedi böle bi durum ile karşılaşan oldumu ve hala adet olmadım lütfen benim ile bilgilerimiz paylaşın ☺️☺️