zlmchnklc Bu doktora giden, gitmiş olup memnun olan var mı? Ya da şikayetçi olan? Bana çok ilgisiz geliyor bi türlü rahat hissedemedim bide tırnakları upuzun ojeli sezeryan olursa nasıl ameliyat ediyor anlamadım