yasmi Kızlar doğumdan sonra hastanede ne giymeyi öneriyorsunuz? Gecelik mi pijama takımımı? Normal ya da sezeryan sonuçta alt kısmımızın rahat etmesi lazım pijamayla rahat edebilir miyiz ki?
Kadersss Ben hep pijama koydum bir beden büyük aldım birde tanede lohusa takımı koydum pijama oda ayarlanabilir sezeryan vs olursa rahat ederim diye