Kızlar merhaba
Öncelikle şunu belirtmek isterim benim doktorum gerçekten ilgili tatlı dilli olduğu için doğum paketi almamda etkili oldu fakat forumda bir kaç kez denk geldim doktorum kan tahlillerim için özensiz vs diye. Benimde aynı şekilde kan değerlerime bakmadı hep aile hekimi istedi takip etti aradı sordu tetanoz aşım için bile beni özeldeki doktorum uyarmadı onu da aile hekimi yaptı artık geç kalındığı için tek doz olmak zorunda kaldım. Benim için en garibi 32. Haftama bir kaç gün kaldı doktorum bu zamana kadar iletişim numarası bile vermedi. Soracağım bir şey olsa hastaneyi arıyorum not bırakıyorum gün içinde bana dönüyorlar onda da asistan konuşuyor papağan gibi beni ona aktarıyor onu bana.
Son düzlükte olmamdan ötürü bugünlerde biraz sancım var göbeğimde aşağıda bi tık bebek hareketleri kısıtlı bi muayene olayım dedim ki doktor izne ayrılmış. Yani sistemden hastalara haber vermek bu kadar zor mu yoksa ben mi alınganlık yapıyorum. Yarın başka doktora gözükmek zorundayım ve sonuçta benim sürecimi bilmeyen bi doktor pek gönlüm razı değil. Yoksa gerçekten herkesin prosedürü mü bu şekilde ? Yazarsanız çok sevinirim.
Biraz uzun oldu ama olabilir belki ben abartıyorum ama fikirlerinize ihtiyacım var onca para verdik yani sizin doktorlarınız nasıl ?