Kızlar bu ay klomen kullandım dokr bir kere daha deneyelim yumurtalıkların güzel olmazsa öbür aya ertelersin ara verirsin dedi kullandım bitirdim cuma günü solda 23mm sağda 25 mm yumurtam olmuş doktor kendi çatlar iğne vermedi cumartesi pazar değerlendirin dedi ama biz cuma değerlendirebildik çünkü eşim nöbette malesef yok ve dünden beri sol taraf aşırı ağrıyor şişmiş yumruk gibi bir balon var sanki patlayacak gbi normal mı acaba başına gelen oldumu bu denli ağrı en son 2 sene önce kullanmıştım klomen hatırlamıyorum ben kiste çevirir diye endişelendim fazla büyümüş gibi geldi bana yoksa çatladımı anlamadım da ya ağrılar olması normal mi