Nuuur1111 ben bugün oğluma biraz alış veriş yaptım ,0 3 arası, küçük olurmu diye düşünmeye başladım değistirmeye giderjm belki,bir tane sadce takim askıda olan hastane çıkışı aldım,10lular çok yüksek fiyatlı içindekiler kullanılmiyor bile, takima uyumlu şekilde battaniye aldım yeter