Slly bende var toksoplazma maalesef böyle bir şey denk geldi. 3 kere detaylıya girmem gerekti. Detaylıdaki doktor sıvı almak istedi ama ben korktuğum için aldırmadım. Şu an günde 3 kere onun ilacını içiyorum. Zaten sıvı alıp baksalarsa sadece bebeğe geçmiş mi onu görüyorlar aynı ilacı her türlü doğuma kadar kullanmak gerekiyormuş. Kaldı ki toksoplazma vücutta olduğu için sıvı alıp bebeğe geçip geçmediğine baktıkları anda bebeğe geçmemiş olsa da, sonraki zamanlarda da geçebilir ya da hiçbir zaman geçmeyebilirde. Böyle karman çorman moral bozan bir şey bu toksoplazma