Bebeğimin boynunda gevşekde olsa kordon dolanması var sürekli kontrole gidip nstye bağlanıyorum. Doğum içinde sorduğum zaman şuanda herşeyi düzgün normal doğum gibi olur ama eğer o esnada bebeğe sıkıntı yaparsa hemen sezeryan alırız. Ama ben baştan direk sezeryan istiyorum bebeğimi riske atmaya gerek yok ne olur ne olmaz. Bu şekilde kordon olduğunu bile bile normal doğan var mı acaba?