Arkadaşlar şuan Urfa’da yaşiyorum geçen Malatya da olan depremi hissettim ya o geceden beri başım dönmeye başladı sürekli sallaniyorum gibi hissediyorum çok korkuyorum yer ayağımın altından kayiyor gibi avizeye bakiyom sallantı yok ne yapıcam bilmiyorum bunları yaşiyan var mı destek mi alsam 6 Şubat depreminde de böyle olmuştum o zaman lohusaydım zaten bayadır yoktu taki bu Malatya depremini hissettikten sonra oldu balkona çıkmaya korkuyorum dengemi kaybederim diye dün çıktım yıkamak için başım döndü 5 kattayım eşim dedi sen çakma bi daha balkona oda korkuyor artık ne yapıcam böyle