peri5860 inanın okadar çaresizim ve öfkeliyim ki,aynı şeyleri bende düşündüm bebeğimi yoğun bakımdan çıkarırken bana böyle bişeyin tehlikesinden bahsettiler bu kadar önemliydi madem koskoca bi hamilelik geçirdim ben önlem neden alınmadı.. ve kaç doktoruma sorduğum için önemsiz dediği için içimde çok rahattı