Hanımlar selam. Oğlum iki buçuk yaşında iki gündür başladık tuvalet eğitimine. Klozete oturuyo fakat çişini yapmıyor, kalktıktan sonra ayakta yapıyor :( iki gündür böyle hiçbir şekilde yapmadı klozete. 1 hafta deneyin diyorlar. Ben alıştırma bezi kullanmadım ama kullanmayı düşünüyorum yarın, çünkü çişinin geldiğini falan hiç söylemiyor öylece yapıp duruyor sanki hiç rahatsız da olmuyor şaka gibi. Tecrübesi olanlar yazabilir mi?