Arakadaşlar geçen gün bir doktor videosu izledim. Diyorki 5 doz tetanoz aşısı olacağınıza tek doz boostrix aşı olun yeterli. Yaptıran ya da bilgisi olan var mı? Eczaneden ücretini verip alıyoruz. 30. Haftada yaptırılıyormuş. Anneden bile boğmaca geçebiliyormuş ilk 2 ay. Bu aşı da daha anne karnında bebeği korumaya başlıyormuş