esraEb evet oğlum şuan 4.5 yaşında nişanım geldikten 2 gün sonra başladı sancım yürüyüşe falan çıktım dinlendim ama git gide artmaya başladı arada durup tekrar başlıyordu doktora söylediğimde kontrole çağırmıştı riske atmamak için yatış verdi 12 13 saate anca doğar demişti ama sonradan sıklaştı sancılarım bikaç saat sonra sezeryan oldum hızlı bir gidişat oldu benimki 🙈