Gixemm Merhaba kızlar 6+3 hamileyim 5 gündür belim tutuk gibi ağrıyor uzanınca geçiyor ama ayakta dik durup yürüyemiyorum resmen doktor hormonlardan dedi ama çok ağrıyor benim gibi yaşayan var mı merak ediyorum
Mervikk Gixemm bende ayakta çok durunca ağrıyor evde iş yaparken 15-20 dk da bir uzanıyorum o şekilde kontrol altına tutuyorum bel ağrılarımı ama öyle sürekli ağrım olmuyor. Uzandığın zamanlar ayaklarını yukarı kaldır faydası olur
Feryyy Gixemm canım gectimi ağrıların benimde 4-5 haftalardayım belim sızlıyor kuyruk sokumu kısmım doktor ne dedi bu durum için normalmiymiiş