Kızlar merhaba hamileliğimin başından beri çok aktif olmasam da kullanıyorum uygulamayı.. hamileliğimin son üç ayı o kadar zor bir süreçti ki benim için Allah’ın izniyle cumartesi günü sezeryan ile doğumu gerçekleştireceğiz. Çok kaygılarım var neden bilmiyorum nasıl olacak bilmiyorum. Çok yanlış düşüncelerim var bunu da biliyorum mesela istiyorum ki kimse çok bilmişlik yapıp bana karışmasın ama inanın doğduktan sonra ne yapacağımı dahi bilmiyorum mesela emzir gazını çıkar yapıp direk altını açıp temizlenmesi mi gerekiyor ne sıklıkla altına bakayım ben bu bebeğin, ısrarla hastanede eşimle kalmak istiyorum kayınvalidem diyorki annen kalsın ama ben eşimi istiyorum yanımda hiç mi beceremeyeceğiz bakamayacağız biz bu çocuğa bilmiyorum sanırım son zamanlarda iyice düşüncelerime olan hakimiyetimi kaybettim..